logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejski Żłobek nr 2 w Ełku
logo Ełk
logo BIP
Pielęgniarka w żłobku wersja z dnia 23-09-2021 08:24

Dyrektor Miejskiego Żłobka nr 2 w Ełku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: 


Pielęgniarka w Żłobku



I. Wymagania konieczne:

1. Wykształcenie co najmniej średnie, medyczne, zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej zawód pielęgniarki i położnej może wykonywać osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu stwierdzone albo przyznane przez właściwą okręgową radę pielęgniarek i położnych,

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne oraz nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

5. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona oraz ograniczona.

6. Wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.

7. Daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.

8. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku.


II. Wymagania dodatkowe:

1. Bardzo dobry kontakt z dziećmi.

2. Odpowiedzialność, cierpliwość, komunikatywność.

3. Umiejętność szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach.

4. Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

5. Umiejętność dobrej organizacji pracy.


III. Pielęgniarka wykonywać będzie następujące zadania:

1. Zbieranie wywiadów od rodziców/opiekunów w zakresie stanu zdrowia dzieci.

2. Kontrola i pomoc w codziennej obserwacji przyjmowanych dzieci, prowadzenie dokumentacji z przyjmowania dzieci dotycząca stanu zdrowia.

3. Obserwowanie stanu zdrowia dzieci i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości dyrektorowi żłobka i rodzicom.

4. Kształtowanie u dzieci postaw prozdrowotnych w zakresie żywienia i higieny.

5. Udzielanie pierwszej pomocy dzieciom oraz pracownikom w nagłych wypadkach oraz organizowanie pomocy lekarskiej w razie potrzeby.

6. Pomoc w układaniu planów pracy z dziećmi, sprawowania opieki nad dziećmi.

7. Prowadzenie indywidualnej dokumentacji dziecięcej.

8. Prowadzenie poradnictwa z zakresu pielęgnacji dziecka dla rodziców i pracowników żłobka.

9. Dbanie o kompletne wyposażenie apteczek pierwszej pomocy w Żłobku.

10. Udział w szkoleniach oraz zebraniach z rodzicami.

11. Informowanie rodziców o zauważonych, niepokojących symptomach chorobowych u dzieci.

12. Wykonywanie dodatkowych czynności poleconych przez dyrektora żłobka wynikających z organizacji pracy placówki.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę, na okres próbny z możliwością przedłużenia.

2. Wymiar zatrudnienia: etat.

3. Termin zatrudnienia: wrzesień 2021.

4. Miejsce pracy: Miejski Żłobek nr 2 przy ul. Św M. M. Kolbego 11 w Ełku.


V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny i życiorys (curriculum vitae) wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.

3. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

4. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.

7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.

8. Własnoręcznie poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.

9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska Pielęgniarki w Żłobku.


W przypadku niedostarczenia wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze 


VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Dokumenty rekrutacyjne do dnia 23 lipca 2021 r. można:

- składać w pokoju Intendenta Miejskiego Żłobka nr 1 w Ełku, ul. Piękna 20, 19-300 Ełk, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: 

„NABÓR NA STANOWISKO PIELĘGNIARKI w Miejskim Żłobku nr 2 w Ełku”.

2. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej w terminie do 27 lipca 2021 r.

3. Kandydaci proszeni są o zabranie na rozmowę kwalifikacyjną dokumentów tożsamości. W przypadku nieobecności kandydata oferta nie będzie rozpatrywana.

4. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


VII. Ochrona danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:

Administratorem danych osobowych jest Miejski Żłobek nr 1 w Ełku, ul. Piękna 20, 19-300 Ełk 

Administrator przetwarzać będzie Pani/Pana dane osobowe i w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w zakresie i na zasadach określonych w przepisach prawa. 

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)


Twoje dane osobowe możemy przekazywać:

- osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,

- podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,

- innym odbiorcom – którzy na podstawie obowiązujących przepisów prawa mogą żądać przekazywania danych.


Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w okresie przez który zobowiązani jesteśmy do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa i interesu prawnego Administratora. 


Każdemu, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.


Każdemu, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.